Bordspellen en kaartspellen webshop Forums Crowdfunding (Kickstarter, Gamefound) Welke Kickstarters moet ik zeker backen?

Weergave van 2 geneste reacties
  • Auteur
      Myrthe Buhrs
      Bijdrager

Hoi lieve mensen,

Ik heb het gevoel dat ik altijd nét te laat achter leuke Kickstarters kom. Vandaar de vraag of jullie Kickstarters weten die nu nog lopen of upcoming Kickstarter spellen die ik zeker moet backen.

Ik hoor graag welke Kickstarters jullie vinden dat ik moet backen en waarom!

liefs, Myrthe

+1
      Cynthia Circkens
      Bijdrager

Ik vind helemaal niet dat je iets moet backen. Het is jouw geld en dat ga ik niet voor je uitgeven 😉.

Leuke en populaire kickstarters die nu lopen zijn:

– Tiny Epic Dungeons – leuke dungeon crawler in een compact formaat met mini miniaturen. Ziet er geweldig uit.

– Bloodstone – een spel met arenagevechten tegen elkaar en tegen vijanden en ook nog iets van een narrative.

– Aeon’s End legacy of Gravehold – een conclusie op het spel Aeon’s End legacy maar zeker geen instapspel voor de Aeon’s End serie dus enige ervaring met de serie is wel gevraagd.

– Stroganov – kun je ook via DSV kopen. Geen idee waarom die leuk moet zijn. Ik hou niet zo van het thema maar hij schijnt wel populair te zijn.

Je moet wel echt opletten dat je goed kijkt of je nog extra VAT moet betalen. Sinds 1 januari gaan steeds meer publishers dat extra rekenen voor EU en UK en dat betekent dat je spel en het verzenden meteen 20% duurder wordt. Dat is oké als je erop voorbereid bent maar als je dat pas in de pledge manager ziet is dat niet relaxed.

0
      Gino
      Moderator

Hallo en welkom,

Ja ik ken het gevoel van het missen van kickstarters en er zijn weer teveel goede om te backen, dus ligt er echt aan welke je wilt. Op het moment zijn dit de grote die het backen waard zijn als je houdt van het spel:

• Zombicide undead or alive
      • Terraforming mars: Ares Expedition
      • Tiny Epic Dungeons
      • Aeons End Legacy of Gravehold
      • Paladins of the West Kingdom: City of Crowns expansion
      • Bloodstone
      • Stroganov (kan je ook via de DSV webshop kopen)

Dit zijn op het moment de grote titels, zitten vast nog wat hidden gems tussen, maar dit zijn degene waar het meest over gepraat wordt. Ook worden voor veel van deze een aparte post gemaakt, daar kan je extra info vinden en wat iedereen vind ervan en of ze backen of laten gaan

+2
Weergave van 2 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.