• Dit onderwerp bevat 11 reacties, 7 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 1 dag, 21 uren geleden door Papadopoli.
Weergave van 9 geneste reacties
  • Auteur
      Sonnie
      Moderator

Chai: Tea for 2 Live en funded binnen no time.

Ik vind het er prachtig uit zien. Ik ken de Chai spellen verder niet, geen idee of dit leuk is, maar voor de liefhebbers dus.. 😉
      Ik zie dat een 5+1 gratis actie mogelijk is, wellicht kunnen DSV er ook iets mee? En anders Crowdfinder in de gaten houden, verwacht het daar ook wel op.

0
      Judith de Rooij
      Bijdrager

Ik zag het net ook voorbij komen en ziet er ook wel leuk uit, maar heb geen ervaring met het spel.

0
      Papadopoli
      Moderator

Nox’ Spellenzolder heeft al een mooie uitleg en review met het prototype. Zeker de moeite waard om even te kijken! 🙂

Wij hebben de vorige kickstarter gebackt voor chai. Maar die is nog niet binnen, de communicatie van Steeped Games kan wat beter. Maar ik ben erg benieuwd! Het thema spreekt mij bijzonder aan 🙂

0
        Sonnie
        Moderator

Ja die had ik al even doorgekeken, best leuk denk ik! Weet niet zeker of het helemaal iets voor mij en mijn man is, maar ga het hem wel ff laten bekijken, kan hij zeggen of het hem leuk lijkt 😉

0
      Miranda Bodo
      Bijdrager

Ik probeerde het volle chai tea spel naar aanleiding van Nox review te kopen, maar dat kon alleen ergens voor 70 euro. dat vond ik toch wat hoog voor een leuk, maar relatief simpel spel. Ik plegde nu de 1 euro voor chai for 2 in de hoop dat ik bij deze chai for tea ook het gewone spel erbij gekocht kan worden voor gelijke verzendkosten maar dat is vast wish full thinking. Ik kocht de print versie van het spel al, maar liet het nog niet afdrukken 😉

0
      Nicole Kruger
      Bijdrager

Meeples bordspellen gaat Chai in het nederlands uitgeven.  Dus ik wacht even. hopelijk dan een wat normale prijs.

+1
      Miranda Bodo
      Bijdrager

Oh Nicole, dat klinkt gaaf! Waar las je dat?

0
      EvE
      Bijdrager

Ja ik het het ook ergens voorbij zien komen, maar weet niet meer waar. Ergens op facebook geloof ik. Maar ik heb de Engelse versie (alleen de spelregels, er staat geen tekst op de kaarten) en ik had de mazzel dat er een Nederlandse spelregelboekje bij zat.

0
      De Spelletjes Vrienden
      Beheerder

Klopt, hij komt in het NL! We hebben al contact met Meeples Bordspellen! Gaat nog wel even duren, maar het komt eraan!

+1
      Nicole Kruger
      Bijdrager

Ze verwachten september 🙂

0
      Sonnie
      Moderator

Ik neig toch wel heel erg naar backen! Waar Chai me iets te licht lijkt qua gameplay, heeft Chai tea for 2 meer een tactisch motor bouw gevoel lijkt het. En ik vind het er fantastisch uitzien!!

0
        Papadopoli
        Moderator

Haha! Ik heb juist meer het gevoel dat het wat minder boeiend is dan Chai. Tenminste, het trekt mij wat minder dan Chai zeg maar. Maar er zitten wel wat meer spelmechanismen in inderdaad waardoor het meer tactische keuzes vraagt. Als in dice workerplacement, engine building enzovoort. Wij laten deze schieten, maar als deze ook nog een keer in Nederland wordt uitgegeven, dan kan het best zijn dat ik er dan alsnog voor ga 😀

0
Weergave van 9 geneste reacties
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.